top of page

האצה הכחולה מהצפון שגייסה  למעלה מ- 2.5 מיליון דולר 

 

חברת אבנדנס (שפע) יצרנית הספירולינה הגדולה בישראל גאה לעדכן על גיוס מוצלח של כ- 2.5 מיליון דולר, כחלק מסבב השקעה בן כ-5 מליון שיסתיים במרץ השנה.


סבבה בצפון| 16/02/17 

השותפים החדשים שהצטרפו להשקעה הם: ארגון הקניות "משקי שאן" וחמישה מקיבוצי האיזור - נוה אור , מירב, טירת צבי , עין הנציב ומעלה גלבוע .

 

בטקס חתימה שהתקיים היום במשרדי אבנדנס אמר מנכ"ל אבנדנס – אורי מתיתיהו "זהו יום חגיגי עבורנו, הגענו לעמק המעיינות מתוך ציונות ואמונה בקידום מייזם יחודי – חקלאות מתקדמת , המובססת על מדע וביוטכנולוגיה.

 

אנו מציבים כאן היום אבן דרך נוספת בדרכם של חלוצי העמק ובוניו, אבן פינה להרחבת חוות הייצור ולהפיכת עמק המעיינות למעצמת ספירולינה עולמית".

השותפים החדשים בהרמת שייק ספירולינה -צילום: יריב קריסטל – קקטוס בעמקים

יו"ר משקי בית שאן – יורם ישראלי אמר בטקס: "ההשקעה בחקלאות מתקדמת בעמק המעיינות היא פיתוח הציונות והעסקים בפרוטפוליו העסקי של ארגון הקניות. אנחנו גאים ונרגשים לקחת חלק בפרוייקט , ומייחלים להצלחתו -הצלחתנו ."

 

יורם קרין – ראש המועצה הוסיף  " הנחת אבן הפינה להרחבת חוות הספירולינה היא אבן פינה לחקלאות חדשנית וצעירה כאן בעמק המעיינות. אני מברך את חברת אבנדנס, ואת השותפים החדשים משקי שאן ש יוצאים היום יחד לדרך ומביאים עימם בשורה של פיתוח תעשייה, חקלאות ותעסוקה חדשניים והרחבת קליטת המשפחות בעמק"

 

חברת אבדנדנס בחרה למקם את הפרויקט בעמק המעיינות מתוך אמונה בעתידו של האיזור היפייפיה הזה ורצון לקחת חלק בעתיד זה. 95% מעובדי החברה מתגוררים בעמק , וכחלק מהחזון לתרום גם בהיבט החינוך של הנוער לחקלאות מתקדמת וטכנולוגיות חדשניות אנו יוזמים  שיתופי פעולה בפרויקטים חינוכיים שונים.  

 

הספירולינה היא מזון על Superfood

היא עשירה בערכים תזונתיים ייחודיים ובין היתר יש בה כ 60% חלבון באיכות גבוהה ו-8 חומצות אמינו חיוניות, ויטמינים, מינרלים ונוגדי חימצון. השפעתה דרמתית על איזון וחיזוק המערכת החיסונית של הגוף .

 

כמו כן ממצים ממנה מוצרי-על כגון צבעי מאכל כחולים וחומרים לתעשיית הקוסמטיקה. מוצרי אבנדנס נמכרים בישראל תחת המותג YomYom  בבתי טבע ובאינטרנט

bottom of page